Roman Šmídl: Zrcadlo nám bohužel z kabiny záhadně zmizelo

29.04.2022 21:34

Hlasovali jste pro ty nejlepší hráče v 22. kole a z vašeho hlasování vzešel vítěz! Tím se stal Roman Šmídl z týmu ŽSK Třemošnice. Redakce fotbalunas.cz ho vyzpovídala a rozhovor najdete zd

 0
Za výkon v minulém kole jste se dostal do top jedenáctky, kterou jste následně ovládl. Očekával jste nominaci a následné prvenství?
Nominaci jsem neočekával a už vůbec ne prvenství. Nepřišlo mi, že bych zahrál extra dobře, jen mi to tam spadlo a byl jsem na správném místě.
Kdo si myslíte, že nejvíce přispěl v hlasování o hráče kola?
To právě vůbec nevím, nikdo mi nic nehlásil, tak možná kluci z týmu nebo kamarádi.
Máte vy nebo někdo jiný z kabiny před zápasem nějaký zvyk, bez kterého nevstoupíte na hřiště?
Ostatní nevím, ale já se snažím vypnout hlavu a soustředit se, pak 3 dřepy a jdeme na to.
Kdo dělá v kabině srandu, kdo chodí pozdě, kdo tráví nejvíce času u zrcadla a kdo má hlavní slovo jak v kabině, tak i na hřišti?
Srandu si děláme ze sebe většinou vzájemně. Zrcadlo nám bohužel z kabiny záhadně zmizelo. (smích) Pozdě chodí vždycky kluci Formani, to je takový rituál už, bez toho by to nešlo. Hlavní slovo mají především starší kluci a kapitán.
Jak byste popsal svého trenéra?
Věnuje každému zápasu spoustu energie a fotbal je pro něj svátost. Je trochu bouřlivák, ale je fajn, že se za nás dokáže postavit.
Jak se v kabině slaví vítězství? Zařvete si a jdete domů nebo posedíte u piva?
Umíme vítězství pořádně oslavit i pořádně zapít žal. (smích) Po zápase si vždycky sedneme a probereme utkání, parta je základ.
Jaký soupeř je váš nejoblíbenější a proti komu se naopak na zápas netěšíte?
Mám rád zápasy, kdy se hraje fotbal a nahoru dolů. Určitě jsou přínosnější zápasy proti týmům z vrchních pater tabulky, “těžkejma rosteš”.
Vsázíte se o něco na trénincích? A jak sázky dopadají?
Vsázíme se občas o břevna nebo o počet gólů s brankáři. Většinou gólmany necháme vyniknout. (smích)
Jaké jsou vaše mimofotbalové aktivity?
Většinou fotbal. (smích) Rád si zahraju i florbal a dost času mi vezme škola.
Co si myslíte o projektu fotbalunas.cz?
Je super, že se někdo zajímá a zvýší se povědomí i o soutěžích, kde se většinou hraje za pivko a klobásku.

Autor : Tomáš Konejl